A Paradox DLC-modelljét élteti az Europa Universalis vezetője!
TECH HÍREK – Johan Andersson szerint a Paradox DLC-megközelítése azért működik, mert a fejlesztő dönti el a méretet és az ütemezést. Ha játszottunk már a Paradox 4X- és grand strategy-játékaival, tudjuk, hogy rendkívül hosszú életciklussal bírnak, amelyet folyamatos, fizetős DLC-k egészítenek ki az apró extráktól a nagy kiegészítőkig. Ez azonban nem mindig megy gördülékenyen: az Europa Universalis IV esetében például akadnak vitatott fejezetek. Johan Andersson, az Europa Universalis V vezetője szerint a gond nem a Paradox DLC-stratégiája, sőt: a modell logisztikai és pénzügyi szempontból is bevált. „Amikor elkezdtük használni ezt a rendszert, 12 fős stúdió voltunk. Ez nagyjából a Crusader Kings II megjelenése körül volt, miközben az EU4-en dolgoztunk. Fogalmam sincs, mekkora ma a PDS Stockholm – 300, 400, 500 fő? Több párhuzamos játékvonalunk… Olvasd tovább... A Paradox DLC-modelljét élteti az Europa Universalis vezetője!
- Hirdetés -
