Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Autoszektor

Jön a nyár, de hová tűnt a fagyis Ikarus?

Az új jégkorszakkal már nem kellett várni a teherautón érkező jégtáblákra, mert a XX. század második felében egyre több háztartásban megjelent az elektromos hűtőszekrény, amiben biztonságosan lehetett tárolni a mélyhűtött zöldséget, gyümölcsöt fagylaltot. Egyre több üzletben kínáltak Mirelit árút, aminek szállítása újabb járművek kellettek. Ebben a műfajban is élen járt az Ikarus Karosszéria és Járműgyár, mely Csepel D-705N típusú nyergesvontatóra csatolható dupla tengelyes hűtőpótkocsit készített. A tíz tonna teherbírású mozgó fridzsider mínusz 20 Celsius fokon szállította a mélyhűtött árút, a Frigotransport feliratú Ikarus pótkocsi nemzetközi minősítést is kapott a TÜV-München vizsgán. A hatalmas jármű távolsági forgalomra volt alkalmas, a városi árú-terítésre ennél kisebb kellett, ezért Mátyásföldön elkészítették az Ikarus 404K prototípust, mely alapul szolgált a 404-es jelzésű hűtőkocsi szériaváltozatának. A K-modellnek még minimális méretű hűtőrácsa és csak két kerek fényszórój...

További hírek

Jeep-et, de bármi áron?

Pörög tovább a BMW

Felérsz az autódhoz?

Díjeső a Hondánál

Ilyen a magyar 1/1

Vezettük: Mini Countryman C

Önvezető rendszerek tesztje

Teszten a Nissan Ariya

Az áhított GT86 épített volt

Kizöldült a Sárga Angyal

Egy vagány dizájn

A dízel visszatér?