Harc a közhelyek ellen: A Volkswagen állást foglal szemléletformáló kampányával a Női EB-n
„Évek óta teljes szívvel támogatjuk mind a női labdarúgást, mind a női labdarúgókat. Szeretnénk hozzájárulni ahhoz, hogy a nők láthatóbbak legyenek – a labdarúgásban, és ezáltal a társadalomban is” – emelte ki Christine Wolburg, a Volkswagen márka márkaigazgatója a panelbeszélgetésen, a német-dán EB-mérkőzés előtt Bázelben. Fotó: VW A járműgyártó elkötelezettsége nemcsak a csúcsteljesítményre irányul, hanem a sokoldalúságra is: így a Volkswagen azon felül, hogy az UEFA Női Európa-bajnokság svájci partnere, támogatja a Future Leaders in Football képzési programot is – egy olyan platformot, amely lehetőséget teremt a világ minden tájáról érkező, a labdarúgás iránt szenvedélyesen érdeklődő fiatal nők számára, hogy megosszák egymással ötleteiket. „Ezzel a workshop-sorozattal még nagyobb női részvételt ösztönzünk a labdarúgásban” – mondja Wolburg. Nem utolsósorban a Volkswagenhez hasonló vállalatok elkötelezettségének köszönhetően – amely 2012 óta aktív partnere a VfL Wolfsburgnak – a nő...
- Hirdetés -