Heti Animorfózis – AI reklámfilm 4 óra alatt és a tartalomgyártás új korszakának tanulságai
AI reklámfilm Ahogy haladunk előre 2025 felé, az AI-tartalomgyártás olyan tempóban változik, hogy már nem lehet heti vagy havi ritmusban gondolkodni: napi szinten történik valami, ami újrarajzolja a workflow-kat, átírja a kreatív gondolkodást, vagy teljesen új utakat nyit a tartalomgyártásban. A Creative Spotnál pontosan ezért építjük fel úgy a szolgáltatási rendszerünket, hogy az ügyfelek mindig fejlődési ívet kapjanak, ne egyetlen pillanat felvillantását. Ezen a héten több olyan eszközt, tesztet és workflow-fejlesztést is kipróbáltunk, amelyek nagyon jól mutatják, mennyire izgalmas lett a videó- és tartalomgyártás világa. Az egyik legfontosabb tanulság az volt, hogy az AI önmagában nem csinál filmet, és nem is veszi át a kreativitást. Amit átvesz: az időigényes gyártási részfolyamatokat, az ismétlődő feladatokat, az utómunka bizonyos rétegeit és a sokszor megterhelő szerkesztési folyamatokat. Amit nem vesz át: az ötlet, az ízlés, a történet, az érzelmi fókusz és a vizuális döntése...
- Hirdetés -
