Xbox az autóban? Az LG új megoldása mozgó élményközponttá alakítja a gépjárműveket
Az LG a világ egyik legnagyobb mobilitási rendezvényén, a Münchenben megrendezett IAA MOBILITY 2025 kiállításon mutatta be jövőképét a mobilitás terén, valamint új stratégiai partneri megállapodásokat is bejelentett. „Az utastéri élmény újradefiniálása: miért fontos az autós tartalom-ökoszisztéma” című előadáson több vezető is felszólalt, köztük Eun Seok-hyun, az LG járműipari megoldások üzletágának elnöke; Chris Jo, az LG média és szórakoztatóelektronika üzletágának webOS platformért felelős vezetője; Chris Lee, a Microsoft Xbox marketing alelnöke; valamint Brendan Ittelson, a Zoom ökoszisztémáért felelős vezetője. „Az LG közel 70 éves tapasztalata a háztartási gépek és az informatika, valamint az ezekhez kapcsolódó ügyfélémény területén egyedülálló versenyelőnyt kínál ahhoz, hogy az autókat puszta közlekedési eszközből a felhasználói élményre épülő élettérré alakítsuk” – mondta Eun Seok-hyun. „Célunk, hogy 2030-ig 20 millió járművet lássunk el webOS-alapú ACP megoldásunkkal, miköz...
- Hirdetés -