Teljesen zöldfülűként kezdte a Total War harci motorjárt fejlesztős programozó!
Nem volt ilyen tapasztalata az illetőnek, amikor a Creative Assembly megbízta ezzel a feladattal, de valahogy mégis sikerrel tudott járni… Éreztük már magunkat elveszettnek egy új munka első napjaiban? Scott Pitkethly, a Creative Assembly csatatervezője biztosan így érezte magát. A PCGamerrel folytatott beszélgetésében Pitkethly elmondta, hogy a stúdióban való debütálása (még 1999-ben) nagyon is megfelel a mélyvíz fogalmának. Először a stúdió sportjátékaival foglalkozott, de ez őt egyáltalán nem érdekelte. Aztán amikor végre megkapta a lehetőséget, hogy Total Wart készítsen, ő szó szerint soha nem dolgozott még játékprogramozással. Végül megkapta a lehetőséget, amikor a Creative Assembly elkezdte a Rome: Total War munkálatait. „Emlékszem, hogy a Shogun: Total War hihetetlenül menőnek tűnt. Azt mondtam, hogy annál a cégnél akarok dolgozni! Oda jutottam, és sportjátékokon dolgoztam. Pedig… Olvasd tovább... Teljesen zöldfülűként kezdte a Total War harci motorjárt fejlesztős programozó!
- Hirdetés -
