Octavia ellenfelen dolgozhat a Dacia
Miután sikeresen megvetették a lábukat a modernkori kisautó szegmensben a Sanderoval, majd a miniautók között is az elektromos Springgel, a C-szegmenst, vagyis a kompaktokat célozta meg a Dacia a Bigsterrel, nem kis sikerrel. Ahogy Katrin Adt, a Dacia új főnöke is büszkén ecsetelte az Autocarnak adott interjújában: „Több fontos piacon is a tíz legeladottabb C-szegmens modell között szerepelt a Bigster, köztük Németországban és Franciaországban is. Ez pedig elég önbizalmat adott a gyártónak, hogy egy tovább bővítsék kínálatukat ebben a szegmensben.” Ez a bővülés pedig hamarabb bekövetkezhet, mint gondolnánk, hiszen már több kémfotó is készült egy furcsán hosszított és megemelt, Sandero kinézetű prototípusról, amiből arra lehet következtetni, hogy egy kombi formájú, ám terepes hangulatú, kb. 4,6 méter hosszú kombi SUV-ra (már, ha létezik ilyen) számíthatunk a Daciatól. A márka vezetői azt is megerősítették, hogy számításaik szerint továbbra sem az SUV forma az egyenuralkodó a C-szegme...
- Hirdetés -
