Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A TV2 nyerte az esték többségét

Hat este is nézettebbnek bizonyult a TV2 az RTL Klubnál. Ennek ellenére a hét legmagasabb nézőszámát RTL-es műsorok érték el a 18-49 éveseknél és a teljes lakosságnál is. Újabb hetet nyert a TV2, ráadásul az RTL Klubnak elvileg jobban fekvő célcsoportnál (18-49 évesek, főműsoridő). A TV2 13,1 százalékos, az RTL Klub 11,5 százalékos közönségarányt ért el, azaz 1,6 százalékpontot tett ki a két csatorna közötti differencia. A TV2 nyerte az estéket hétfőtől péntekig, valamint vasárnap, az RTL Klub pedig csak szombaton bizonyult nézettebbnek. A csatornaportfóliók tekintetében gyakorlatilag egál lett az eredmény (RTL Magyarország: 25 százalék, TV2 Csoport: 24,9 százalék). A nemzetközi csatornacsaládok közül pedig az AMC teljesített a legjobban 6 százalékos heti share-rel, majd az 5,2 százalékos ViacomCBS és a kerek 5 százalékot elérő Sony volt a sorrend. 2. hét / 1. hét / 53. hét (főműsoridős share, 18-49 évesek) RTL Klub – 11,5% / 12,2% / 11,2% TV2 – 13,1% / 12,9% / 13,6% Egyes hétköznap...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

10perc.hu