A Clockwork Revolution valóban reagálni fog arra, amit teszünk
Ezt a játékot fejlesztő inXile Entertainment alapító-vezérigazgatója, Brian Fargo állítja (ő a minap más témában már megfordult a hírekben; ő nem nagyon akarná, hogy a karakterek és a küldetések, történetek mesterséges intelligenciával valósuljanak meg). A Clockwork Revolution az idei Xbox Games Showcase-en bukkant fel, és a bejelentés előtt is már tudtuk, hogy egy Unreal Engine 5-öt használó, belső nézetes steampunk RPG lesz az Arcanum: Of Steamworks and Magick Obscura fejlesztőitől. Erről a játékról is beszélt Fargo a The Fourth Curtain podcasten, így például elmagyarázta, miért ált össze Jason Andersonnal és Chad Moore-ral, és miért van nagy hangsúly az időutazásból adódó reakciókon, amelyet egy jelenet kifejtésével magyarázott el. „Felvettem a srácokat, akikkel már korábban is dolgoztam, akik az Arcanumot csinálták: Chad Moore-t és Jason Andersont.… Olvasd tovább... A Clockwork Revolution valóban reagálni fog arra, amit teszünk
- Hirdetés -