Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A hús, a vér és a sár: így tanulta meg a Larian eladni a fantasy világait

A Baldur’s Gate 3 alkotói az elmúlt években egy sajátos, következetesen alkalmazott módszerrel népszerűsítik játékaikat. A Larian Studios előzetesei nem egyszerűen látványosak, hanem kifejezetten az érzékszervekre hatnak, és olyan fizikai reakciókat váltanak ki, amelyek ritkák a videojáték-iparban. A Baldur’s Gate 3 fejlesztői nem tegnap kezdték a figyelemfelkeltést. A Larian Studios évek óta olyan trailereket készít, amelyeknek nagyon határozott filmes nyelve van, és amelyeket csak kevés más stúdió mer vagy tud követni. Ezek az előzetesek nem pusztán informálnak, hanem tudatosan dolgoznak a néző érzékelésével. Néhány nappal ezelőtt a belga csapat a The Game Awards 2025 során jelentette be új projektjét: egy új Divinity játékot, amelyet minden kertelés nélkül az azonos nevű fantasy univerzum „definitív” változataként mutattak be. A bejelentést kísérő CGI-videó szándékosan groteszk volt, és… Olvasd tovább... A hús, a vér és a sár: így tanulta meg a Larian eladni a fantasy világait

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál