A Larian szerint nem igaz az, hogy az összes nagy költségvetésű játék pocsék!
Dan Houser, a Rockstar egyik alapítója nemrég elég sötét képet festett az AAA-s piacról, amire gyorsan reagált két másik veterán fejlesztő is a közösségi médiában. A Baldur’s Gate 3 kiadásáért felelős igazgatója szerint önmagában a nagy költségvetés nem tesz pocsékká egy játékot, a gond inkább a klasszikus vállalati működésben és a rosszul működő nyilvános cégmodellben keresendő. A Baldur’s Gate 3 kiadásáért felelős igazgatója nem gondolja, hogy a játékok esetében a nagy költségvetés automatikusan pocsék terméket jelentene, de azt sugallta, hogy a szórakoztatóiparban a nyilvános céges modell nem működik. Válaszul egy nemrégiben Dan Houserrel készített interjúra (amelyről mi is beszámoltunk a minap), amelyben a Grand Theft Auto korábbi írója azt sugallta, hogy a játékipar túlságosan a pénzkeresésre koncentrál (amire a Duke Nukem 3D társszerzője, George… Olvasd tovább... A Larian szerint nem igaz az, hogy az összes nagy költségvetésű játék pocsék!
- Hirdetés -
