Szemkamerákkal pásztázzák az emberi viselkedést a Corvinuson
TECH HÍREK – A régió legjobban felszerelt neuromarketing-laborját hozta létre a Budapesti Corvinus Egyetem. A tíz, monitorhoz rögzített és egy hordható szemüveg hatalmas mennyiségű adattal képes kiszolgálni az emberi viselkedés kutatóit a menedzsment, a marketing, a pszichológia és a szociológia területén. A kutatóműhely szakmai hátterét Varga Ákos, a Corvinus Digitális Marketing Tanszékének vezetője és Rudolf Alexa, a Corvinus PhD-hallgatója mutatta be március 6-án a sajtó képviselőinek. A tanszékvezető hangsúlyozta: A szemmozgás követésének technológiája, – az eye-tracking vagy attention computing – képes valós idejű, megbízható, robosztus adatokat szolgáltatni az emberi viselkedés kutatásához. Az új labor marketinganyagok tervezésében, a vásárlói preferenciák vizsgálatában, a termék- és csomagolástervezésben vagy a felhasználói élmény (UX) fejlesztésében segíthet. Sőt, az egyetemi oktatáshoz a tananyagok hasznosulásának vizsgálatával is hozzá tud járulni. A… Olvasd tovább... Sze...
- Hirdetés -