Portfolio Retail Day, 2025. április 2.
Nehéz idők járnak a kiskereskedelmi szektorban. A vásárlói elvárások változásait számos tényező formálja, beleértve a gazdasági környezetet is. Legyen szó a hagyományos, fizikai boltok üzemeltetőiről, az online kereskedelem egyre nagyobb szeletet kiszakító szereplőiről, vagy ezek kombinációjáról, mindenki azokat a megoldásokat keresi, amelyekkel sikeresen megszólíthatja a vásárlókat. Nincs mese, mihamarabb válaszokat kell találni a legégetőbb kihívásokra, amely nyomán nem lehet tovább halogatni a stratégiai jelentőségű átalakításokat sem! Éppen ezért kiemelt jelentőségűnek tartjuk, hogy – a nélkülözhetetlen személyes találkozások, tapasztalatmegosztás és baráti, üzleti kapcsolatok kialakítása mellett – a kiskereskedelmi szféra résztvevői olyan előadásokat és beszélgetéseket hallgathassanak, amelyek nemcsak a legfontosabb iparági témákra, hanem az ágazatot közvetve, de komoly mértékben érintő kérdésekre is rávilágítanak. A legégetőbb problémák között találjuk a szektort évek óta sújt...
- Hirdetés -