Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Adó

A digitális bankolás jövője: személyre szabott ügyfélélmény és új generációs technológiák

A Deloitte legfrissebb, Digital Banking Maturity 2024 kutatásának eredményeiből kiderül, hogy a COVID-19 járvány idején elindult digitalizációs folyamatok nemhogy nem lassultak, hanem új lendületet kaptak a bankszektorban az elmúlt évek során, alkalmazkodva az ügyfelek folyamatosan bővülő igényeihez. A fejlesztések fókuszában a funkciók mennyisége helyett, egyre inkább a személyre szabottság, az ügyfélélmény fokozása és a költséghatékonyság kapott hangsúlyt. Emellett a korábban elhanyagolt területek, például a digitális jelzálog is előtérbe kerültek.

További hírek

Lejárhat a bértitok kora?

Parfümökre csapott le a NAV

eÁFA: kivárni vagy áttérni?

Rossz lóra tettek

Kisokos az ekhóról (2. rész)

A sabbatical munkajogi szabályai

Kisokos az ekhóról (1. rész)