Megint az Apple-t és az iPhone-tulajokat cikizi legújabb reklámjában a Samsung
A Samsung okostelefonos részlege a napokban egy újabb olyan reklámmal jelentkezett, amiben ismét legnagyobb riválisát, az Apple-t támadja be. A "Simon says" című klipben a dél-koreai gyártó gyakorlatilag azt mondja, hogy az almás cég telefonjai fantáziátlanok és unalmasak, vásárlói pedig szolgalelkű konzumidióták, akik mindent megvesznek, amit eléjük löknek - akkor is ha az úgymond új termékekben valójában semmi érdemi újdonság sincsen. A dologra ráadásul a Samsung rárak még egy lapáttal, amikor a reklámban megemlíti az Apple egykori jelmondatát, a "Think Different"-et (azaz, "Gondolkodj másként!"-et) is, aminek szellemisége jelenleg is az almás vállalat nyilvános imidzsének egyik alapvetését képezi, de aminek tükrében még inkább visszás, hogy a cég mennyire nem mutat be semmi lényegi újdonságot mobilsorozatába (sem) évek óta, és gyakran csak ugyanazt hozza, mint versenytársai is, csak több év lemaradással (ami miatt egyébként korábban már szintén cikizte az Apple-t a dél-koreai gyá...
- Hirdetés -