A kibercsalók hamis jegybanki ügyfél-elégedettségi kérdőívvel támadnak
Új kibercsalási módszert azonosított a Magyar Nemzeti Bank (MNB), ennek során a bűnözők a jegybank nevében hamis ügyfél-elégedettségi kérdőívet töltetnek ki telefonon az ügyfelekkel, megtudakolva bankjuk nevét és e-mailes elérhetőségüket. Ezt követően immár a bank nevében jelentkezve a csalók telefonon vagy internetes kémprogramok letöltetése révén szerzik meg az érintett fogyasztók bizalmas banki azonosítóit és lopják el pénzüket – közölte az MNB március 6-án, csütörtökön, hangsúlyozva, hogy az MNB nem végez semmiféle ügyfél-elégedettségi kérdőíves felmérést az ügyfelek között. Az MNB feljelentést tesz az újabb kibercsalók ellen és minden kommunikációs csatornán figyelmezteti a lakosságot. A jegybank közölte: új kibercsalási módszerről értesültek az elmúlt napokban, a jegybank nevében keresték meg telefonon az ügyfeleket, azt állítva, hogy a hazai bankokra vonatkozó ügyfél-elégedettségi kérdőíves felmérést ... A A kibercsalók hamis jegybanki ügyfél-elégedettségi kérdőívvel támadnak...
- Hirdetés -