Avowed: miképp lehetett volna az Obsidian Redfallja?
Az Obsidian Entertainment egy kisebb Destiny és The Elder Scrolls V: Skyrim beütéssel is tervezett, de végül nem ez a koncepció született meg. Carrie Patel, az Avowed rendezője a Bloombergnek elmondta, hogy rögös volt ez a hat év az Obsidian Entertainment számára. Eleinte átmenetektől mentes nyílt világú lett volna a játék, és kooperatív vagy akár élő szolgáltatásos (live service) elemekkel is rendelkezett volna. Ez viszont két évnyi fejlesztést megelőző (preprodukciós) munkálat után módosult. A játék fejlesztése 2018-ban kezdődött, mielőtt az Obsidiant a Microsoft felvásárolta volna. Egy kezdeti koncepció többjátékos-központú volt, és ezt próbálták a kiadóknak bemutatni. Ezért lehetett anno hallani, hogyaz Avowed a Skyrimhoz hasonlított volna, de co-op, többjátékos szemszöggel (ezt a Bloomberg a Destiny-hez hasonlította). Ez a koncepció 2020-ra megváltozhatott, ugyanis az akkori… Olvasd tovább... Avowed: miképp lehetett volna az Obsidian Redfallja?
- Hirdetés -