The Elder Scrolls V: Skyrim: a megjelenés előtt két héttel is balanszolták!
A kiegyensúlyozás mellett túlzásokba is esett a Bethesda Game Studios (BGS) egy technológiai elemmel, amivel aztán nagyon lassan futott a játék… A BGS RPG-i néha tele vannak apró részletekkel is, amiket nehezen figyelhetünk meg, de néha túlzásokba is viszik. Erről beszélt a Bethesda egyik korábbi producere, Jeff Gardiner a PCGamernek. Ő 2021-ben távozott 15 évnyi ottlét után, hogy megalapítsa a Something Wicked Games-et (ők a Wyrdsongot fejlesztették). Érdekes története volt a lepkékről: „Nem csak arról van szó, hogy megölök valakit egy karddal, és van reakció a bűncselekményre. Hanem az az érzés, hogy van ez az élő világ körülötted, és történnek dolgok. A Skyrimbe pillangókat tettek, és egy olyan rendszert építettek be, ahol a pillangók megszagolják a leltárban lévő virágokat, és elkezdenek követni a játékban.… Olvasd tovább... The Elder Scrolls V: Skyrim: a megjelenés előtt két héttel is balanszolták!
- Hirdetés -