A játékosok belefáradtak” – mondja a Prey és Dishonored alkotója, hozzátéve, hogy a játékiparnak alkalmazkodnia és változnia kell, hogy kilábaljon a válságból
„A játékosok belefáradtak a folytatásokba, spin-offokba és a games-as-a-service modellbe” – mondja Raphael Colantonio, az Arkane Studios társalapítója. „Alkalmazkodnunk kell.” A Prey és a Dishonored alkotója elmagyarázta, miért került válságba a videojáték-ipar. A videojáték-ipar történetének egyik legnehezebb időszakát éli a tömeges elbocsátások, a játékok törlése és a stúdióbezárások miatt. Néhány év alatt a szektor drasztikusan megváltozott, és sok vállalat pénzügyi bizonytalansága arra kényszerítette a kiadókat, hogy games-as-a-service modellekre vagy „biztos befutókra” – remasterekre, remake-ekre, folytatásokra – építsenek. A játékosok is érzékelik ezeket a problémákat, és néhány iparági szereplő is felszólalt már az ügyben. A videojáték-ipar hanyatlása Közéjük tartozik Raphael Colantonio, az Arkane Studios társalapítója is, aki az X/Twitteren fejtette ki véleményét arról, miért került válságba az iparág, és hogy a stúdióknak alkalmazkodniuk kell a… Olvasd tovább... A játékoso...
- Hirdetés -