Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az elmúlt hat évben ötödször lett első autómárka a Toyota az internetes keresésekben

Az egyik legfrissebb felmérés azt kutatta, hogy a világ egyes országaiban melyik autómárkára kerestek rá a legtöbbször a világhálón. A végeredmény nem meglepő, hiszen a Toyota ismét toronymagasan nyert (2019 óta hatból öt évben ez volt a helyzet), ám sok érdekesség derült ki abból, hogy melyik márka mely ország és régió netes kereséseit uralta. Az adatok helyes értelmezése és az autópiac alapvető mozgatórugóinak ismerete elegendő ahhoz, hogy a Google Trends adatai értelmet nyerjenek. A Toyota például jellemzően (155 országból 64-ben) ott volt a legkeresettebb autómárka, ahol valamilyen okból a nagyon megbízható, elpusztíthatatlan, ugyanakkor rendkívül takarékos autókra van a legnagyobb igény. A japán óriás ezért Afrikában, Óceániában, valamint Ázsia és Dél-Amerika bizonyos országaiban vezet toronymagasan a mezőny előtt. A vezető szerep oka Afrikában, Ázsiában és Dél-Amerikában egyértelmű. Egyrészt az életszínvonal itt alacsonyabb, mint Észak-Amerikában és Európában, ezért a megfizet...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

Elnököt választott a DK

Menczer: „bennünket zsarolnak”

Meghalt Nagy Ervin

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu