Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Így hozz ki többet a webáruházad keresőjéből a Shopify-on is

A Kereső a konverziós útvonal (egyik) legfontosabb eleme. Sokan úgy gondolják, hogy egy jól SEO-optimalizált termékkatalógus önmagában elég ahhoz, hogy biztosítsa a termékek láthatóságát, lévén a Google vagy a ChatGPT keresőrobotjai majd elvégzik a munkát a nagy általános keresőoldalakra. Az adatok azonban mást mutatnak. Azok a felhasználók, akik használják egy webáruház belső keresőmotorját, több mint hatszor annyi bevételt termelnek, mint azok, akik nem. Így hozz ki többet a webáruházad keresőjéből a Shopify-on is

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Talkshow indul Schmidt Máriánál

Gondola

Emléke is mosolyt fakaszt

David Pressman ripacskodott