Nagyot ment a kisebbik skandináv lakberendezési áruházlánc
A JYSK globális lakberendezési áruházlánc kamat- és adózás előtti eredménye (EBIT) éves szinten 12 százalékkal, 4,43 milliárd dán koronára (594 millió euróra) nőtt, árbevétele 7,6 százalékkal, 41,4 milliárd dán koronára (5,6 milliárd euróra) emelkedett az idén augusztus 31-én zárult 2023/24-es pénzügyi évben - közölte a vállalat. A közlemény szerint a 2023/24-es pénzügyi évre is rányomta bélyegét a geopolitikai bizonytalanság. Bár az infláció csökkent, a fogyasztók továbbra is kénytelenek priorizálni kiadásaikat. Ennek ellenére a JYSK kínálata 11,9 millió új vásárlót vonzott a vállalat 48 országban található több mint 3400 üzletébe. A vállalat rekordokat döntött az árbevételben és az új vásárlók számában, miközben története egyik legnagyobb EBIT-növekedését érte el. A JYSK Magyarország 2005-ben nyitotta meg első hazai áruházát Fóton. A 2023/24-es pénzügyi évben adózás előtti eredménye (EBIT) 30,7 százalékkal 16,95 milliárd forintra emelkedett, árbevétele 14 százalékkal 76,471 milliá...
- Hirdetés -