Nem kell a fogyasztóknak a drágább Pepsi és a csipsz?
A fogyasztók az olcsóbb termékeket keresik, kóla és csipsz helyett pedig egészségesebb irányba fordulnak. Úgy tűnik, hogy ennek a trendnek az egyik vesztese a PepsiCo, amely áremelések után a várakozásokhoz képest kevesebb bevételt ért el és előrejelzését is visszafogta. A PepsiCo kedden csökkentette az éves értékesítési növekedésre vonatkozó előrejelzését - írja a Világgazdaság. Nem menő a csipsz és a cukros üdítő Az elmúlt évek inflációs hullámai és a magasabb hitelköltségeknek a hatásai továbbra is nyomás alatt tartják a fogyasztói költségvetéseket, ami a vásárlási szokásokat is átalakította – magyarázta a borús kilátásokat Ramon Laguarta vezérigazgató. Az élelmiszerek és egyéb termékek árának emelkedése arra kényszerítette a fogyasztókat, hogy visszafogják költekezésüket, kisebb csomagokat és adagokat válasszanak, valamint hátat fordítsanak az édességeknek, a csipszeknek és az üdítőknek – azoknak a termékeknek, amelyek a PepsiCo eladásainak túlnyomó részéért felelősek. A cég oly...
- Hirdetés -