Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Figyelemre méltó statisztikát mutatott be a kínai prémiumgyártó

Az autómárka által készített felmérésből kiderül, hogy a Zeekr 009-es elektromos autó vásárlóinak húsz százaléka már korábban is Zeekr autót birtokolt, a nyolcvan százalékuknak viszont ez az első autója, vagy pedig márkát váltott. Az utóbbiak négyötödének, vagyis ugyancsak nyolcvan százalékának birtokában eddig német prémium márkák voltak: Porschéval, BMW-vel vagy Mercedess-szel jártak. A márkaváltók közül a legtöbben a Mercedestől és a BMW-től pártotak el, márkaként 26 százalékül ült át Zeekr 009-be. A szóban forgó márkaváltók jólétére utal, hogy több mint a felüknek három vagy több autója van, éves bevételük pedig meghaladja az egymillió jüant (48 millió forintot). Többségük a fiatal generációhoz tartozik, 31 és 40 év közötti. A Zeekr azzal magyarázza a márkaváltók döntését, hogy a biztonság, a nagy kényelem és a tágas belső tér vonzza őket a Zeekr 009-hez, valamint az autó megbízhatóságáról tanúskodó vélemények. A kínai vállalat által készített statisztikából nem derül ki, hogy c...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Tovább csökkenti árait az IKEA

vasarnap.hu

10perc.hu