Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Partnerségre kényszerülnek a kínai gyártók?

Az Európai Bizottság nem volt rest egy akár 37,6%-os import vámot kivetni a kínai gyártók villanyautóira, azonban nem sokkal később az is nyilvánvalóvá vált, hogy akkora nyereséggel dolgoznak az ázsiai ország gyártói, hogy ezt a vámot is könnyedén kitermelik. Jól jártak az európai autógyártók egyáltalán az új vám tarifával? Van egy aspektus, amit az Automotive News Europe most taglalt először, ami szerint igenis pozitívan hathat az európai gyártókra, ha megvalósul. Az új vám bejelentése óta ugyanis még nagyobb tempóra kapcsoltak a kínai gyártók az európai terjeszkedésben. Már nem az importra, hanem a helyi gyártásra összpontosítanak, és ebből akár az európai gyártók is kivehetik a részüket. Olaszországban már többször előfordult, hogy kínai autókat európai márkanév alatt, európai összeszereléssel értékesítettek. Hasonló modellt alkalmazna a Chery, aki a spanyol Ebro-EV Motorsszal együttműködve építené az Omoda E5-öt Barcelonában, vagy éppen a Leapmotor, amelyik egy lengyel Stellanti...

Femcafe.hu

Növekedés.hu

Kiváló számokat hozott a Samsonite

vasarnap.hu

10perc.hu