Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A játékfejlesztők is kiéghetnek: ettől kell félnünk a leginkább a játékiparban?

Josh Sawyer, az Obsidian tervezőigazgatója (Fallout: New Vegas, Pillars of Eternity) arra hívta fel a figyelmet, hogy manapság nem a túl sok túlóra (crunch) miatt van probléma a játékiparban, hanem mástól szenvednek a játékfejlesztők. A kreatív iparokban kifejezetten gyakori a crunch, amikor hosszabb ideig jelentős túlórázás van egy határidő betartása érdekében (ez néha hasznos is tud lenni, amikor szenvedélyprojektről van szó). De ez nem az egyetlen probléma a játékiparban. Sawyer a Twitteren arról írt, hogy ma már a kiégés az elsődleges veszély, mert a vezetőség direkt bukásra ítélve állítja fel a csapatokat, és ennek mellékterméke az, hogy a fejlesztőket képletesen szólva ledarálják. Sawyer is szenvedett ettől, és nem tekinti viccnek. I believe burnout has already replaced crunch as the primary hazard of the game… Olvasd tovább... A játékfejlesztők is kiéghetnek: ettől kell félnünk a leginkább a játékiparban?

Femcafe.hu

Növekedés.hu

vasarnap.hu

Gyurcsány atya intelmei

10perc.hu