Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Így vásárol a modern magyar nő

Közeleg a kiskereskedelem év végi csúcsszezonja. A Black Friday a profitmaximalizálás mellett arra is jó apropó a vállalatok számára, hogy felülvizsgálják marketingstratégiáikat. A statisztikák már egyértelműen mutatják, hogy a hagyományos vevőcsalogató eszközök átalakításra szorulnak, a női vásárlóerő mára megkérdőjelezhetetlenné vált a piacon. A B2W (Business to Women) konferencia szervezőinek felmérése alapján az összes vásárlási döntés mögött ma már 87%-ban egy nő áll. A magyar nők gazdasági megerősödése egyértelműen növelte önbizalmukat is, ám ezzel párhuzamosan „elfogyott a türelmük” a régimódi, lekezelő értékesítési stílussal szemben. A szakértő szerint a siker kulcsa a jövőben nem az árversenyben, hanem a tiszteleten, a bizalmon és az érzelmeken alapuló kommunikációban rejlik. A családok többségében a nő a pénztáros A hagyományos családok többségében a nők kontrollálják a kasszát, és hasonló tendencia figyelhető meg a családi vállalkozásoknál is, ahol jellemzően a nő vitte m...

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál