Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Z generáció közel fele 3-4 évet maradna egy cégnél és inkább több helyen szerezne tapasztalatot

Átfogó kutatás készült a Z generáció munkavállalói preferenciáiról: életre szóló lojalitás helyett önmegvalósítás! Hazai viszonylatban az egyik legátfogóbb munkaerőpiaci tanulmány jelent meg, mely a Z generáció attitűdjeit más korcsoportokkal összehasonlítva vizsgálja, így tágabb kontextusban értelmezhetők a legfiatalabb munkavállalók prioritásai, céljai. A közel 2500 fő bevonásával készített szakmai kutatás a Quantum Digitális Diákszövetkezet, a SteiGen, a A Z generáció közel fele 3-4 évet maradna egy cégnél és inkább több helyen szerezne tapasztalatot

Femcafe.hu

Borsonline

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

HR Portál