Miért nem vállalják fel az Ai kreatív ügynökségek, hogy AI-eszközöket használnak?
AI kreatív ügynökségek Az elmúlt évben a kreatív iparágban az AI-használat soha nem látott mértékben nőtt: egy nemzetközi kutatás szerint a kreatív szakemberek 83 %-a már valamilyen formában beépítette a mesterséges intelligenciát a munkájába, és közülük 49 % heti rendszerességgel használ AI-eszközöket. (It’s Nice That – Shades of Intelligence) A marketingügynökségek körében ez az arány még magasabb: 88 % alkalmaz AI-t, és 93 % szerint ezek az eszközök jelentősen felgyorsítják a kreatív tartalomgyártást. (SurveyMonkey – AI in Marketing Report) Elemzés – mit üzen ez a diagram? Ebből az oszlopdiagrammból egyértelműen látszik, hogy az AI kreatív ügynökségek és a szakemberek túlnyomó többsége már aktívan használ mesterséges intelligenciát – de a megítélésük nagyon eltér. Míg a kreatív szakemberek számára az AI sokszor kísérletezési, inspirációs vagy előkészítő eszköz, addig a marketing ügynökségek túlnyomó része pusztán gyorsítási tényezőként tekint rá. Ez az attitűd alapja annak a tren...
- Hirdetés -
