Ez a több mint három évtizedes Honda Type R sikertörténetének a titka
Európában a DC2-es Integra érkezésével vette kezdetét a Type R-történet 1997-ben. A jellegzetes, kompakt kupé hátborzongató teljesítményével és páratlanul könnyű kezelhetőségével azonnal kivívta a vásárlók és a kritikusok tiszteletét. Nem sokra rá érkezett a nagyobb méretű és használati értékű Accord Type R, az első olyan piros jelzésű Honda, amelyet kifejezetten az európai vásárlóknak fejlesztett a gyártó. Mindkét típus rengeteg hűséges rajongót szerzett, ami érhető, hiszen élettel teli, pörgős, atmoszferikus motorjaik, pontos, kézi kapcsolású váltóik és feszes futóműveik minden egyes métert lebilincselő élménnyé varázsoltak, nem mellesleg megerősítették azt a vásárlói vélekedést, hogy a Honda járművei kiváló mérnöki munka eredményei és elképesztő vezetési élményt nyújtanak. Bárhogy is, a Honda Civic Type R varázsolt a piros emblémából világszerte ismert ikont, ami egyet jelent a nagy teljesítménnyel. A legendás „hot hatch” első változata 1997-ben jelent meg Japánban, méghozzá 1,8 ...
- Hirdetés -