Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Asszertív üzleti kommunikáció: kulcs a hatékony ügyfelezéshez, tárgyaláshoz

Asszertívnak lenni mindenhol kifizetődő. Ez egy olyan kommunikációs híd két fél között, amikor egyikük akarata sem marad figyelmen kívül. A magánéletben persze rá lehet hagyni a másikra a dolgot olykor, az üzleti életben viszont már kevésbé: határozottnak, ugyanakkor empatikusnak is kell lenni. Legyen szó ügyfelekről vagy tárgyalásról, az asszertivitás a kulcs ahhoz, hogy mindenki számára előnyös üzletet csapjunk nyélbe. Asszertivitás, avagy az üzleti kommunikáció alfája és omegája Az üzleti világban az őszinte, egyenes és asszertív kommunikáció fontosságát nem lehet eléggé hangsúlyozni. Az asszertivitás nem arról szól, hogy agresszívan vagy dominálva kommunikáljunk. Sokkal inkább arról, hogy megtaláljuk az egyensúlyt a saját véleményünk képviselete és mások nézőpontjának megértése között. Ha helyesen alkalmazzuk, előnyös kapcsolatokat fogunk kialakítani hosszú távon is. Másik fejével gondolkodás, win-win szituációk kialakítása: a tárgyalási stratégiák jolly jokere Az egyik leghaték...

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Magyar diadalok Marokkóban