Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Pénzeső hullott a magyar influenszerekre – Milliárdokkal megy a „gurigázás” a médiapiacon

Bár 2024-ben lassult a digitális reklámköltések növekedési üteme, a szegmens továbbra is dominálja a hazai médiapiacot – derül ki a Magyar Reklámszövetség (MRSZ) és az IAB Hungary legfrissebb jelentéséből, amit a napokban hoztak nyilvánosságra. A teljes médiaköltés 54 százaléka digitális csatornákra áramlott, ami világosan mutatja: a hirdetők számára ma már elképzelhetetlen digitális jelenlét nélkül kampányolni.

Femcafe.hu

novekedes.hu

MLBKT: Fellendülést jelez a BMI

atv.hu

Orbán: “Je suis Marine!”

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola