Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Több ökoszisztéma-szereplő összefogásával készült átfogó kutatás az 1995-2006 között született korcsoport helyzetéről, gondolkodásáról, értékvilágáról és vásárlási szokásairól. A főbb eredményeket ismertetjük. „A Z generáció, bár jelenleg még nem rendelkezik a legnagyobb vásárlóerővel, a leggyorsabban növekvő fogyasztói szegmens, amely a közeljövőben meghatározó szerepet tölthet be a piacokon. A vállalatok számára elengedhetetlen, hogy már most megértsék ennek Hogyan érdemeld ki a Z generáció márkahűségét?

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Emléke is mosolyt fakaszt

David Pressman ripacskodott