A harmadik egymást követő évben ez a legmegbízhatóbb márka az USA-ban
Az amerikai piacon árult új autók vásárlástól számított három éven belül tapasztalt problémáit és meghibásodásait vizsgáló kutatás eredményei azt mutatják, hogy romlott a vásárlók elégedettsége: míg a 2021-es jelentés szerint 100 autónként átlagosan még csak 121 meghibásodást jelentettek, addig ez az arány a 2022-es jelentésben már 192-re, a 2023-asban 186-ra, a 2024-esben 190-re, az ideiben pedig 202-re emelkedett. A 2025 februárjában nyilvánosságra hozott, 2024 augusztusa és novembere között végzett kutatás 34.175 darab 2022-es modellévű autó eredeti tulajdonosainak három év alatt gyűjtött tapasztalatain alapul, így meglehetősen pontos képes fest a világjárvány időszakának újautó-kínálatáról. A J. D. Power 184 konkrét problémás területet vizsgált kilenc területen: légkondicionálás, vezetéstámogatás, vezetési élmény, külső, funkciók/vezérlők/kijelzők, infotainment, belső tér, hajtáslánc és ülések. Aggodalomra adhat okot, hogy a tulajdonosok által tapasztalt problémák a legmagasabb ...
- Hirdetés -