Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

A Z generációs hitelfelvevők háromnegyede online intézi pénzügyeit

A fiatal felnőttek pénzügyi szolgáltatásokkal kapcsolatos elvárásai sok területen különböznek a közép- és idősebb korúakétól. A nap 24 órájában elérhető, bárhonnan igénybe vehető, mobil platformokat favorizálják a pénzügyeik terén és fontosabb döntéseiket a pénzügyekhez értő, sokszor kortárs influenszerekre, a „finfluenszerekre” alapozzák. A Provident Z generációs ügyfeleinek háromnegyede kizárólag online tartja a kapcsolatot a pénzügyi szolgáltatóval, aki elkötelezett abban, hogy megismerje e generáció igényeit, melyek erősen befolyásolják az iparág jövőképét. Lássuk, miben különbözik a Z generáció pénzügyi magatartása a korábban megszokottól, és ez milyen új trendeket és irányokat eredményez a pénzkezelési szokásaikban!

Femcafe.hu

Növekedés.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu