A Gears of War alkotója üzent az EA-nek: „Az ég szerelmére, nem kell mindent szolgáltatásként kezelni!”
„Az ég szerelmére” – fakadt ki a Gears of War sorozat alkotója, miközben reagált az EA állításaira, miszerint a Dragon Age: The Veilguard bukása a játékban hiányzó szolgáltatásalapú elemeknek köszönhető. Az EA szerint a fantasy RPG azért nem teljesített jól, mert nem tartalmazott megosztott világot és szociális elköteleződést igénylő funkciókat, ám Cliff Bleszinski egyáltalán nem ért egyet ezzel. Az elmúlt években a szolgáltatásalapú játékok uralták a játékipart, folyamatosan bővülő többjátékos élményeket kínálva, miközben a mikrotranzakciókból milliárdos bevételeket generáltak. Bár ez a modell óriási játékosbázist vonz, a közösség egy jelentős része továbbra is az egyjátékos élményeket részesíti előnyben. Az Electronic Arts az Apex Legends révén hatalmas sikert aratott, noha a battle royale cím folyamatosan veszít játékosokat. Ennek ellenére az Electronic Arts három nappal ezelőtt kijelentette,… Olvasd tovább... A Gears of War alkotója üzent az EA-nek: „Az ég szerelmére, nem kell ...
- Hirdetés -