PlayStation-vezető: a fejlesztőknek ki kell egyensúlyozniuk az MI-használatot!
Hermen Hulst, a PlayStation Studios vezetője szerint az emberi munkának és a mesterséges intelligenciának megfelelő arányban kell a fejlesztésben jelen lennie. Hulstot a BBC interjúvolta meg. Hulst, mielőtt a Sony Interactive Entertainment Worldwide Studios (a PlayStation Studios elődje) elnöki posztjába jutott volna (leváltva a januárban az indie vezetői posztból távozó Yoshida Shuheit), 18 évig állt a Guerrilla Games (Killzone, Horizon) élén. Most már a stúdiók üzleti csoportjának a vezetője is, így sokkal közelebb áll a fejlesztőkhoz, ami érthető, mert Nishino Hideaki a plaform üzleti vezetőjeként ügyeli a PlayStation brandet. Az interjúban olyan kérdést kapott Hulst, hogy a generatív (tartalomalkotó) mesterséges intelligenciának milyen hatása lesz. Hulst szerint a kulcsszó az lesz, hogy egyensúly: „Gyanítom, hogy a játékiparban kettős igény lesz: egyrészt az MI által vezérelt… Olvasd tovább... PlayStation-vezető: a fejlesztőknek ki kell egyensúlyozniuk az MI-használatot!
- Hirdetés -