A MOME fotókiállításán mutatkozott be az új Peugeot 5008
Az autót, mint művészi inspirációt értelmezi újra a Peugeot x MOME meghívásos fotópályázata, melynek nyertes munkáit az egyetem Campusán mutatják be. A francia márka a YellowKorner nemzetközi fotóprojektjének mintájára a fotográfia szakkal együttműködésben tizenkét MOME-kötődésű fotóművészt kért fel arra, hogy dolgozzanak ki merész és szokatlan vizuális koncepciót, megjelenítve az új, 3008-as modellt. A kiállítás keretében olyan egyedülálló munkákat láthatunk, amelyek az „Allure” – vagyis a vonzerő és a csábítás – témakörét dolgozzák fel. Mindegyik alkotás sajátos nézőpontból közelíti meg a szabadság és az utazás élményét. A művészek magával ragadó világokba kalauzolnak minket, oda, ahol elmosódnak a valóság és a képzelet határai. Bálint Zsófia elmondta, a márka először vett részt itthon művészeti projektben, fiatal fotóművészeket tudtak így anyagilag támogatni. A Peugeot márkaigazgatója hangsúlyozta, kifejezettem nem reklámfotókat kértek az alkotóktól, sőt témaválasztásban sem kötö...
- Hirdetés -