Amikor az autógyártás művészet
A Toyota hatalmas palettáján nem a Lexus a legmagasabb szint. A csúcson több mint ötven éve a Century ül, amely eddig három generációt élt meg. Az új évszázadra a paletta bővül: a V12-es szedán gyártásban marad, de bemutatták a plug-in hibrid Century SUV-t is. A Century annyira különleges modell a Toyota palettáján, hogy nemcsak a fejlesztése zajlik más alapelvek mentén, de a gyártása és a célja is eltér minden más Toyotáétól vagy Lexusétól. Ebben a modellben ugyanis nem a vezetőé a főszerep, hanem a hátsó utasok köré épül minden. A Century SUV csomagtartóját például hangszigetelő dupla üveglap választja el az utastértől. Ráadásul a raktér befogadóképessége csak feleakkora, mint ami elvárható lenne egy ekkora autóban. Ez azért van így, hogy a két hátsó fotel teljes mértékben elfektethető legyen, tehát a hátsó üléssorban maximális legyen a komfort. A kényelem és a luxus azonban már a beszállással kezdődik. A Century SUV kétféle hátsó oldalajtóval rendelhető: a normál verzió hagyomány...
- Hirdetés -