Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Az ITB Berlinen népszerűsítette a megújult hazai kínálatot az MTÜ

A fenntarthatóság, a Z generáció utazással kapcsolatos elvárásai, a biztonságos utazás kérdése, és a megújult magyarországi infrastruktúra– egyebek mellett ezek a témák szerepeltek az idei ITB Berlin programjában. A nemzetközi vásáron a Magyar Turisztikai Ügynökség (MTÜ) és 15 hazai társkiállító képviselte hazánkat. A részvétel azért is volt különösen fontos, mert Németország a turistaforgalom szempontjából évek óta az első számú küldőpiacunk, tavaly 2,1 millió vendégéjszakát töltöttek hazánkban az onnan érkező vendégek.

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Jön az 5. Kürtőskalács Vigalom

Médiapiac

Gondola

Szegedi Borfesztivál

Tihany