Az űrben játszható játék és az AI elkápráztatása: Kojima megint olyat mondott, amire senki sem számított
Hideo Kojima ismét bebizonyította, hogy nem hajlandó a megszokott keretek között gondolkodni. A Death Stranding atyja most arról beszélt, hogy két egészen szokatlan videojáték-ötlet foglalkoztatja: egy olyan cím, amelyet súlytalanságban lehetne játszani, valamint egy másik, amelynek célja az lenne, hogy lenyűgözze a mesterséges intelligenciát. Hideo Kojima mára a videojáték-ipar egyik legkülöncebb alkotójává vált. A Metal Gear és a Death Stranding sorozatokkal játékosok millióit nyűgözte le, miközben olyan formabontó ötletekkel is kísérletezett, mint egy olyan játék, amely képes érzékelni a játékos lélegzetét. Ez a gondolkodásmód most sem változott, hiszen a jövőbeli terveiről beszélve elárulta, hogy szívesen készítene egy olyan játékot, amely „súlytalanságban” játszható, valamint egy másikat, amely képes lenne „elkápráztatni” a mesterséges intelligenciát. A Kojima Productions vezetője a Nikkei Xtrendnek adott interjúban, a GamesRadar közvetítésével… Olvasd tovább... Az űrben játsz...
- Hirdetés -
