Divinity: a korábbi részek gyengeségeit orvosolná a Larian új játéka

A belga stúdió a két korábbi Divinity epizódból levont tanulságokra építve próbálja megerősíteni a széria harmadik felvonását. A Bloomberg Divinityről szóló írása több ponton is felkeltette az érdeklődést: egyrészt a körökre osztott harcrendszer további megerősítésével, másrészt azzal az ambícióval, hogy a Larian rövidebb fejlesztési idő alatt szeretne egy nagyobb és jobb játékot leszállítani, mint a díjnyertes Baldur’s Gate 3. A cikk megjelenését követően azonban a stúdió mesterséges intelligencia fejlesztési segédeszközként való használata komoly visszhangot váltott ki, ami miatt Swen Vincke, a Larian vezérigazgatója kénytelen volt tisztázó nyilatkozatot tenni. A stúdió alapítója, tulajdonosa és játékrendezője ugyanakkor a The Game Awards előtt és után, valamint a játék hivatalos bejelentését megelőzően több interjúban is megszólalt. Az IGN-nek adott nyilatkozatában Vincke elismerte, hogy az egyik legjelentősebb változás –… Olvasd tovább... Divinity: a korábbi részek gyengeségeit...

Divinity: a korábbi részek gyengeségeit orvosolná a Larian új játéka

Hamarosan átirányítunk a teljes cikkhez → theGeek

Ha nem irányítanánk át automatikusan, kattints ide!