Menő az új R5 Turbo, de…
Nem véletlenül nyilatkozta a Renault vezérigazgatója, hogy nem halott a Renault Sport részleg, csupán jegelték egy időre. Talán minden idők, de a villanyos korszak mindenképp legmenőbb visszatérését élhetjük meg a Renault 5 Turbo visszatérésével, ami sokkal menőbb lett, mint amiben bárki reménykedhetett. Tényleg bevállalták, hogy visszahozzák az eredeti R5 Turbo hatalmas szélesítéseit, amikre még a B-csoportba homologizált versenyautó miatt volt szükség. Nem véletlen, hogy az új modell debütálását is éppen a francia Tour de Corse ralira időzítették, ugyanis épp 40 éve, 1985-ben egy Maxi 5 Turboval nyert itt Jean Ragnotti. Alumínium bódé, szénszálas váz, két elektromos motor a hátsó tengelyen, 547 lóerős rendszerteljesítmény, 3,5 másodperces 0-100-as gyorsulás, hidrós kézi. Minden adott, hogy a korszakos zsebrakéta a legstílusosabb formában visszatérjen, még, ha erősen limitált is lesz a darabszáma. Azonban. Az Autocar megosztott egy videót az Instagramon az első publikus, dinamikus ...
- Hirdetés -
