Hargitai János elárulta, szerinte mi lehet majd a mohácsi Duna-híd neve
A mohácsi Duna-híd építése a dél-magyarországi logisztika legfontosabb beruházásává vált: a projekt a szerb és nyugat-európai teherforgalmat is új irányba terelheti. A négysávos híd nemcsak közlekedési, hanem gazdasági híd is - ezekről beszélgetett a Világgazdaság újságírójával Hargitai János országgyűlési képviselővel, aki azt is elárulta, hogy végül mi lehet majd a mohácsi Duna-híd neve. A tíz évvel ezelőtti tanulmányok még csak a helyi forgalommal számoltak, ám ez a koncepció azóta gyökeresen megváltozott. A mohácsi Duna-híd az M6-os autópálya déli szakaszával együtt - amelynek építése a végéhez közeledik - a Dél-Dunántúl legnagyobb infrastrukturális beruházása. A 756 méteres, négysávos híd építése mostanra látványos szakaszába lépett: a mederpillérek már készülnek, a Clark Ádám úszódaru segítségével hat darab, egyenként 160 tonnás kéregelem kerül a Duna fenekére....
- Hirdetés -