Felgyorsítaná a hibás hajtóművek kijavítását a Wizz Air
A Wizz Air és a Pratt & Whitney előrehaladott tárgyalásokat folytat a GTF-hajtóművek javításának felgyorsításáról – nyilatkozta Váradi József vezérigazgató a Reutersnek. Fotó: AIRportal.hu Az új generációs hajtóművek magasnyomású fokozatának szennyezett fémpor használatával készült turbinatárcsái miatt a légitársaság flottájának mintegy ötöde kényszerült földre az elmúlt időszakban, az átlagos javítási idő pedig 300 nap minden érintett hajtómű esetében. Mindez jelentős hatással van a légitársaság üzleti eredményeire, valamint részvényárfolyamára is. Június végén a légitársaság 41 repülőgépét volt kénytelen nélkülözni, a probléma – bár csökkenő mértékben – 2027 március végéig kitart a legutóbbi tájékoztatás szerint. A légitársaság júniusban a következő 177 darab A321neójához is GTF-hajtóműveket rendelt, a gyártóval kötött megállapodás szerint több cserehajtómű áll majd rendelkezésükre. A vezérigazgató mostani közlése szerint céljuk az, hogy november 13-ig, a féléves eredmény közzétét...
- Hirdetés -