Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Egy tanulmány szerint a Z generáció sokkal kevesebbet költ játékokra!

A Circana (korábban NPD Group) júniusi felmérése szerint az idősebb korosztályok nagyobb hajlandóságot mutatnak a pénztárca megnyitására. A fiatalok annyira szűkösen élnek, hogy még a játékok is túl drágák számukra. A Circana tanulmánya szerint a 18–24 évesek kiadásai 2025 januárja és áprilisa között 13%-kal csökkentek az előző évhez képest. A játékvásárlás különösen nagy visszaesést szenvedett: közel 25%-kal csökkent, ahogyan azt a Circana elemzőjének, Mat Piscatellának a BlueSky-on megosztott diagramja is mutatja. A kontextus érdekében Piscatella egy másik grafikont is megosztott, amely összehasonlítja a Z generáció kiadásainak csökkenését az idősebb generációk kiadásainak változásával. A különbség drámai. Míg az idősebb generációk kiadásai kevesebb mint 5%-kal csökkentek, a Z generáció kiadásai zuhanórepülésben vannak. Ez egy nagyobb trend része, amely a Z generációt egyszerre sújtó kedvezőtlen gazdasági tényezők… Olvasd tovább... Egy tanulmány szerint a Z generáció sokkal keves...

Femcafe.hu

novekedes.hu

Öt lépés a piaci sikerhez

atv.hu

naphire.hu

Médiapiac

vasarnap.hu

10perc.hu

Gondola