Értesítések engedélyezése
Engedélyezi az értesítéseket a böngészőjében?

Egy kicsi pedál miatt fogy kevesebb Audi Amerikában, mint más prémium autó

Egy cikkben épp arról volt szó, hogy az Audi tradicionálisan kevesebb autót értékesít az Egyesült Államokban, mint más, vele versenytárs gyártó, legyen szó a BMW-ről, a Lexusról vagy a Mercedesről. Noha látszólag ott is megvannak a német márka rajongói, akik például epekedve várják, hogy az RS2 Avant importálható legyen, de a számok sajnos tényleg az Audi ellen szólnak odaát. Szóval elkezdtem utána keresni, hogy ennek mi lehet az oka. Mi erre a magyarázat? A válasz pedig sokkal egyszerűbb, mint amire számítottam. Igazi amerikai sztori. Ahol a cancel culture már azelőtt is működött, hogy ennek a jelenségnek nevet adtak volna. Amerika ugyanis híres a vásárlók erős érdek érvényesítéséről. Ha egy termék rossz, vagy nem a leírásnak megfelelően működik, a vásárlók komoly pénzeket akaszthatnak le a gyártóval szemben indított perekben. Még akkor is, ha a „nem biztonságos működés” csak feltételezett, és nem feltétlenül a gyártó hibája. Hallottál már az Audi „Sudden Unintended Acceleration”, ...

Femcafe.hu

novekedes.hu

atv.hu

naphire.hu

vasarnap.hu

10perc.hu

Médiapiac

Gondola

Magyar diadalok Marokkóban