Áremeléssel akar prémiumabb márkává válni az Audi
A 2024-es év finoman szólva is borzasztóan sikerült az Audinak. Globális szinten 1 671 218 modellt adott át újdonsült tulajdonosoknak, ami önmagában nem hangzik olyan rosszul, de ez a 2023-as évhez képest 11,8 százalékos visszaesést jelent, ami viszont nem is egy, hanem két lépés hátrafelé. Emiatt a Tesla a történelemben először meg is előzte a négykarikás gyártót a luxusmodellek piacán, a BMW és a Mercedes-Benz pedig szintén a hazai rivális előtt végezte az évet. Mindebből okulva az Audi teljesen új gondolkodásmóddal lépett az újévbe. Amellett, hogy gatyába rázta autóinak elnevezésrendszerét, az Audi azt jelentette, hogy drágábban fogja értékesíteni modelljeit, de jobb minőséget fog biztosítani még akkor is, ha a lépés kevesebb eladást jelent. A gyártó a testvér Porsche nyomdokaiba lép, viszont nem fogja megközelíteni, hogy ne essen szóba termékkannibalizmusról. Ehelyett el akar távolodni a Volkswagentől, és saját identitást igyekszik létrehozni. Jose Miguel Aparicio, akit nemrég n...
- Hirdetés -