Phil Spencer: „nem mondhatunk el minden történetet élő szolgáltatással!”
Az Xbox-vezér szerint az élő szolgáltatásos (live service) modell nem válasz minden kérdésre, és a kisebb játékoknak továbbra is nagy szerepe van. Spencer az Xbox Era podcast vendégje volt, és a minap már több témát is összefoglaltunk a beszélgetésből, de maradt azért itt valami. Pontosabban: a live service modell kérdése. Már írtunk arról is, hogy Andrew Wilson, az Electronic Arts vezérigazgatója szerint a Dragon Age: The Veilguard azért nem hozta a kiadó elvárásait, mert a live service komponenset kivették a fejlesztés során, és nemrég a játékfejlesztőket érintő GDC-s felmérés is kimutatta, hogy az AAA fejlesztők harmada ilyen modellű játékot fejleszt. Ám nem mindenki szeretné, hogy ez uralja a játékipar nagyobb költségvetésű címeit… „Nem akartam, hogy minden játékból valami nagy, szolgáltatásalapú játék legyen, mert úgy… Olvasd tovább... Phil Spencer: „nem mondhatunk el minden történetet élő szolgáltatással!”
- Hirdetés -