Yoshida: „A Sony nem erőlteti az élő szolgáltatású játékok fejlesztését!”
A Sony-tól 31 év után távozó veterán szerint a Sony-nak nem áll szándékában erőltetni az élő szolgáltatásos (live service) címek fejlesztését. Emlékszünk még arra, amit pár éve a Sony kijelentett még Jim Ryan vezetése alatt? Tizenkét live service projektet terveztek, és ezek közül volt, amit töröltek (a The Last of Us Online ilyen volt), és olyan is, ami megjelent, majd rövid időn belül elbukott (ez pedig a Concord volt). Ennek ellenére Hermen Hulst, a PlayStation Studios vezérigazgatója nem nagyon erőlteti, hogy a Sony stúdiói ezt a modellt használják. Yoshida Shuhei, aki Hulst elődje volt, nemrég a Sacred Symbols podcaston beszélt erről a hírhedt live service-tervről, aminek még mindig nincs kézzelfogható eredménye. Yoshida szerint ha a stúdiók látják, hogy a cégnek van egy nagy kezdeményezése,… Olvasd tovább... Yoshida: „A Sony nem erőlteti az élő szolgáltatású játékok fejlesztését!”
- Hirdetés -